خانه / بلور / برترین تولیدکنندگان ظروف بلور در کشور
فروش محصولات بلور اصفهان

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور در کشور

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور در کشور را می شناسید؟ آیا می دانید که تولید محصولات بلور شیشه و کریستال و صادرات آن به کشور های مختلف دنیا و بخصوص همسایگان خود، چه ارز آوری برای کشور داشته است.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کوتاه از برترین تولیدکنندگان ظروف بلور ایرانی، صادرات بلورجات تولید شده در کشور خود و حتی تفاوت هایی که در امر قیمت گذاری وجود دارد را بدست آورید.

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور ایرانی

ظروف بلوری که امروزه توسط شرکت های چون بلور کاوه، بلور اصفهان و… یا حتی سایر کارگاه های کوچکی که در امر تولید ظروف بلور به سهم خود فعالیت دارند سبب شده است تا این محصولات در سطح بین المللی شناخته شده باشد و شاهد صادرات به سرتاسر دنیا باشیم.

از جمله کشور هایی که عمده وارد کننده بلور ایران به کشورشان هستیم می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • عراق
  • سوریه
  • کویت
  • افغانستان
  • پاکستان
  • تاجیکستان
  • ارمنستان
  • آذربایجان
  • گرجستان

کیفیت بلور تولیدی برای بسیاری از کشور های اروپایی دارای اهمیت می باشد و باید حتما بر اساس استاندارد های آنها یا معیار های بین المللی تولید شوند تا بتوانند به آن کشور صادر بشوند. از جمله کارخانه های بلور سازی در ایران که می توانند ظرف بلوری با استاندارد های روز دنیا را تولید کنند می توان به کارخانه بلور اصفهان، بلور نوری تازه اشاره داشت.

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور

خرید عمده بهترین بلور ایرانی

اگر قصد خرید عمده بهترین و باکیفیت ترین بلور ایرانی را دارا می باشید باید گزینه های خرید خود را به سمت بلور اصفهان و سپس بلور نوری تازه سمت و سو بدهید و بهتر است قبل از هرگونه خرید از هر فروشگاهی یا حتی نمایندگی های رسمی فروش، لیست قیمت های انها را با هم مقایسه کنید و در نهایت نیز بر اساس شرایط خرید و وضعیت خود، اقدام به خرید از مناسب ترین فروشنده کنید.
بدون شک هر چه تنوع محصولات در یک مرکز فروش بیشتر باشد مشتریان بیشتری را نیز به خود خواهد دید.

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور

ارزان قیمت بلور ایرانی ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش

وسوسه انگیز ترین قسمت هر بازاری از بازار بلور فروشان در سرتاسر دنیا، متلق به آن قسمتی است که مربوط به ظروف بلوری ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش است. این قسمت از بازار، همیشه شلوغ می باشد و شاید تنوع بالا در زمینه فروش، و مناسب بودن برای مصارف روزانه از مهم ترین دلایلی باشد که بلور های حراجی ارزان قیمت همیشه مشتری دارند.

در بین تولیدکنندگان بزرگ بلور ایران، محصولات بلور کاوه بسیار برای حراجی ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ فروش عالی می باشند اما تنها به تولیدات همین شرکت بسنده نکنید چرا که با مشاوره های ما می تواند با تنوع بیشتری خرید کنید.

برترین تولیدکنندگان ظروف بلور

تفاوت قیمت ظروف بلور اصفهان و کاوه در چیست

شاید با بررسی بین دو لیست قیمت محصولات بلور اصفهان و تولیدات شرکت بلور کاوه این سوال برای برخی از خریداران و بخصوص افراد کم تجربه به وجود آید که چرا، حداقل در یک محصول مشابه مانند لیوان محک یا سرویس های غذا خوری بند انگشتی، این همه تفاوت قیمت در چیست؟

  • شفافیت در تولید
    تولیدات بلور اصفهان در مقایسه با بلور کاوه از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و این امر نیز به خاطر مدت زمان بیشتری است که مواد مذاب اولیه، در کوره قرار می گیرند.
  • وزن
    از نظر میزان وزنی، شاید تفاوت چندان محسوسی قابل مشاهده نباشد ولی ظروف بلور اصفهان با توجه به اینکه از مواد اولیه باکیفیت تری تولید می شوند، وزن به نسبت بیشتری نیز دارند.
  • مقاومت در برابر حرارت و ضربه
    استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید و بیشتر ماندن مواد مذاب اولیه در کوره، سبب شده است تا استحکام ظروف بلور اصفهان بسیار بیشتر از بلور کاوه باشد.
  • نوع بسته بندی
    در شرکت بلور اصفهان به غیر از پارچ ها تقریبا همه ظروف دیگر، دارای بسته بندی کادویی می باشند و این امر سبب می شود در مقایسه با بسته بندی بلور کاه که به صورت کادویی، فله و… برای هر ظرف می باشد در قیمت نهایی که در لیست فروش کارخانه قرار داده می شود باعث شود تا قیمت بلور اصفهان از کاوه بیشتر باشد.
برترین تولیدکنندگان ظروف بلور

فروش کریستال ایرانی در بازار های جهانی چگونه است

در زمینه تولید کریستال نیز بدون شک و بدون رقیب در خاورمیانه مشغول به تولید هستیم و شاید جدی ترین رقیب کریستال ایرانی در دنیا، محصولات بوهیما تولید کشور چک است. اما چرا کریستال بوهیما چک یک رقیب جدی می باشد؟

اولین نکته ای که باید به آن اشاره داشته باشیم به مواد اولیه به کار رفته در تولید و فرآوری ظروف کریستال می باشد. سرب اصلی ترین ماده ای است که برای تولید یک ظرف کریستال باید به کار گرفته شود و هر چه میزان سرب در آن بیشتر باشد کریستال حالتی بسیار درخشنده و شفاف خواهد داشت اما این سرب می تواند باعث سنگین تر شدن ظرف نیز شود.
نکته ای که باعث شده است تا کریستال بوهیما بتواند گوی سبقت را از رقبا خارج کند این است که می تواند یک ظرف کریستال با عیار ۲۴درصد سرب تولید کند و وزن آن نیز مطابق با استاندارد های روز دنیا نیز باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه سال ۱۴۰۳چگونه می باشد؟ چه حجمی از خرید …