خانه / بلور نوری تازه / خرید بلور شیشه نوری تازه با قیمت کارخانه
خرید بلور شیشه نوری تازه

خرید بلور شیشه نوری تازه با قیمت کارخانه

خرید بلور شیشه نوری تازه را چگونه می تواینم با قیمت کارخانه انجام بدهیم؟ ایا برای خرید محصولات و تولیدات این شرکت ان هم با پایین ترین قیمتی که ممکن است در بازار بلور فروشان یافت شود حتما باید حداقل سفارش یک ماشین خاور باشد.

شما خریدار عزیز در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشید می توایند با خرید بصورت عمده و با حداقل یک ماشین خاور، از بهترین قیمت ممکن در بازار خرید خود را انجام بدهید.

خرید بلور شیشه نوری تازه

خرید بلور شیشه نوری تازه بصورت اینترنتی

برای خرید بلور شیشه نوری تازه مسیر های مختلفی در پیش روی خریداران وجود دارد و هر خریداری نیز باید بر اساس توجه به در نظر گرفتن موارید چون، حجم خرید و میزان سرمایه کنار گذاشته و در نهایت نیز با توجه به سلیقه خود، می تواند یکی از این مسیر ها را برگزیند.

خرید حضوری با مراجعه شخصی خود به بازار ها سنتی بلور فروشان یا استفاده از روش های خرید روز در دنیا که بر بستر اینترنت می باشد از جمله مسیر های خرید است که مشتریان می تواند جهت اخذ ظروف نوری تازه انتخاب کنند.

خرید بلور شیشه نوری تازه

پخش و فروش عمده محصولات بلور نوری تازه

البته لازم می دانم که بیان داشته باشم که چنانچه شما مشتریان عزیز نمی توانید بصورت عمده ثبت سفارش داشته باشید می توانید با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید تا حتی اگر قصد خرید چند کارتن را نیز داشته باشید خریدتان با همان قیمت در کارخانه و البته با درصد های تخفیت کمتر انجا بدهید.

خرید بلور شیشه نوری تازه

بلور نوری تازه شرکت

شرکت بلور نوری تازه که از ابتدا با ظروف بلوری طرح دار وارد بازار بلورجات ایرانی گردید از همان ابتدا تلاش کرد تا با تولید محصولاتی خاص از جنس بلور و شیشه بتواند در بازار ظروف بلوری با کارخانه های بلور کاوه که ارزان ترین کار را در ایران تولید می کند و یا با بلور اصفهان که باکیفیت ترین بلور ایرانی را عرضه می کند به رقابت بپردازد.

نکته ای که در مورد محصولات بلور نوری تازه قابل ذکر است این می باشد که باید بدانید با دو برند در بازار ایران به فروش می رسند

  • برند نوری تازه که در ظروف بلوری ساده می باشد
  • بلور ساکورا که بلور های طرح دار هستند
خرید بلور شیشه نوری تازه

محصولات برند ساکورا شامل چه خانواده های هست

متاسفانه بسیاری از خریداران که تجربه کافی در امر خرید بلور نوری تازه ندارد بر این گمان می باشند که برند ساکورا یک کارخانه تولید ظروف بلوری می باشد و ممکن است اجناس این شرکت را با قیمت های چند برابر خریداری کنند.

برند ساکورا با خانواده های زیر  توسط کارخانه بلور و شیشه نوری تازه به بازار عرضه می شوند

  • فونیکس
  • می جی
  • بوگاتی
  • اپیوم
  • کنزو
  • واتیکان
  • ارامی
  • فلاور
  • فوجی
  • امپریال
  • ویلا
خرید بلور شیشه نوری تازه

کانال تلگرامی شیشه بلور نوری تازه

چنانچه قصد خرید محصولات شرکت بلور نوری تازه را دارید اما نمی توانید همه تولیدات این شرکت را در یک مغازه پیدا کنید و یا اینکه، وقت و زمان گشتن در بازار های سنتی را ندارید و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن همه نمونه کار های شرکت را مشاهده و در نهایت برای خرید حضوری اقدام کنید ما به شما عضویت در کانال تلگرامی زیر پیشنهاد می دهیم.

کانال تلگرامی مشاهده محصولات شرکت بلور نوری تازهNORITAZEHGLASSIND@
خرید بلور شیشه نوری تازه

نمایندگی های بلور نوری تازه

اکیدا در نظر داشته باشید که جهت خرید عمده بلور نوری تازه بصورت مستقیم با نمایندگی های فروش شرکت در ارتباط باشید چرا که هر کدام از خانواده های این شرکت، در اختیار نمایندگان مختلف می باشد و در نظر داشته باشید که درصد های تخفیف و حتی نوع همکاری نماینده ها نیز با هم متفاوت می باشد.

جهت خرید بلور نوری تازه در کنار بلور اصفهان و کاوه می توانید با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com