خانه / بلور / خرید و فروش بلور و کریستال بصورت عمده
خرید و فروش بلور

خرید و فروش بلور و کریستال بصورت عمده

خرید و فروش بلور و کریستال های تولید شده در ایران بصورت عمده و خرده یا کارتنی در بازار های مختلف از ایران انجام می شود. اگر می خواهید بدانید که بهترین قیمت خرید را از کجا می توانید دریافت کنید، اولین گزینه انتخابی شما، نمایندگی های فروش می باشند.

خرید و فروش بلور های ایرانی بصورت عمده توسط نمایندگی های رسمی فروش کارخانه به سرتاسر کشور ارسال می شوند و جهت خرید بار برای صادرات باید با مشاوران ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

خرید و فروش بلور

قیمت خرید و فروش بلور ایرانی

در مورد قیمتی که در بازار برای خرید و فروش بلوریجات ایرانی در نظر گرفته می شود باید اشاره داشت اگر خریدار بصورت عمده حداقل یک ماشین خاور سفارش داشته باشد مناسب ترین قیمت را دریافت خواهد نمود و اگر خرید باری بخواهد خرید کند، به تفاوت قیمت فاحشی برخورد می کند.

خرید بلوریجات ایرانی مانند بلور کاوه و بلور اصفهان که برند ترین و شناخته شده ترین کار های ایرانی می باشد بصورت عمده و ارسال از درب کارخانه را می توانید از طریق ما انجام بدهید و یا حتی اگر بخواهید خرید خرده بار نیز داشته باشید با همان قیمت لیست کارخانه، با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش بلور

تولید ظروف بلور ایران ارزان ترین قیمت تا بالاترین کیفیت

کارخانه های بزرگ و شناخته شده در ایران مانند بلور نوری تازه تا کم نام ترین انها که شاید به خاطر لیوان های شان معروف شده اند مانند بلور گمین و زنگان، امروز در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه در طرح های زیبا و به روز در حال فعالیت می باشند که برخی از برند ترین انها نام های زیر می باشند.

  • بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور اصفهان
  • بلور شیشه نوری تازه
  • بلور لرستان
  • بلور زنگان
  • و…
خرید و فروش بلور

صادرات بلور اصفهان به کشور المان

محصولات تولیدی شرکت بلور اصفهان از جمله باکیفیت ترین کار های تولید داخل می باشد ولذا اگر می خواهید به کشور هیا اروپایی مانند المان یا نروژ صادراتی داشته باشید بهترین گزینه ای که می توانید در اختیار داشته باشید ظروف بلور اصفهان و سپس بلور نوری تازه می باشند.

در کشور المان یکی از پارامتر های مهم در خرید ظروف بلور و شیشه را باکیفیت بودن ان می دانند و همچنین از جمله ظروفی که در انجا به فروش بسیار زیادی نیز می رسند ظروف پایه دار مانند قاب ها یا کاسه ها می باشند.

خرید و فروش بلور

پخش بلور کاوه در بازار ایران

برای خرید محصولات بلور کاوه می توانید به انواع مراکز پخش و فروش یا فروشگاه های سنتی و انلاین که در زمینه خرید و فروش تولیدات این شرکت مشغول به فعالیت می باشند استفاده کنند ولی در نظر داشته باشند که هر کدام از این روش ها باعث می شود تا در قیمت خرید شان تفاوت به وجود اید.

چنانچه اطلاعاتی از لیست شرکت ها و مراکز پخش و فروش این ظروف ندارید می توانید با یک جست و جوی ساده به انها دسترسی داشته باشید و یا اینکه از طریق گشتن در بازار های سنتی نیز می توانید بصورت حضوری خرید خود را انجام بدهید.

خرید و فروش بلور

بازرگانی فروش بلور نوری تازه با قیمت عالی

بلور نوری تازه در کشور ما و حتی در خاورمیانه بعد از تولیدات بلور اصفهان، جزو بهترین و باکیفیت ترین انواع ظروف بلوری می باشد که در بازار موجود می باشد ولی این برند در میان بسیاری از افراد که تجربه کافی در زمینه خرید و فروش بلورجات ایرانی اطلاعات کافی ندارند شناخته شده نمی باشد و بسیاری بر این فکر هستند که تولیدات این شرکت، همان محصولات بلور اصفهان می باشد.

ظروف بلور و شیشه نوری تازه را چنانچه قصد دارید بصورت عمده خریداری کنید بهتر است تا بصورت مستقیم با نمایندگی های ان در ۴ استان زیر در ارتباط باشید و از انها خرید خود را به انجام برسانید.

  • تهران
  • مشهد
  • اصفهان
  • تبریز
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه سال ۱۴۰۳چگونه می باشد؟ چه حجمی از خرید …