خانه / بلور / فروش عمده بلور کاوه از کارخانه
فروش عمده بلور کاوه
نیم یک مرجان چاپی

فروش عمده بلور کاوه از کارخانه

فروش عمده بلور کاوه بدون واسطه و از درب کارخانه و ارسال به سرتاسر کشور توسط مجموعه آراد کریستال انجام می شود.

اگر بخواهیم به یکی از برند های معروف و پر متقاضی در بازار بلور فروشان اشاره داشته باشیم اولین مارکی که باید از آن نامی به میان آورده بشود، بلور و شیشه کاوه می باشد.

فروش عمده بلور کاوه

فروش عمده بلور کاوه با قیمت کارخانه

کیفیت محصولات تولید شده در کارخانه های کاوه، در حد معمول بازار و قابل رقابت با کار های چینی می باشد و با توجه به در نظر گرفتن قیمت به نسبت ارزان تر در مقایسه با دیگر شرکت های بزرگ چون بلور نوری تازه و اصفهان و هم چنین تنوع و به روز بودن در تولیدات این شرکت، شاهد فروش عمده بلور کاوه هستیم و باعث کسب بیشترین بازار بلورجات ایرانی را برای این برند شده است.

فروش عمده بلور کاوه

خرید بلور کاوه ارزان قیمت ترین بلور ایرانی

اولین گزینه انتخابی برای هر کسی که بخواهد به دست فروشی یا مغازه داری فروش اجناس بلور حراجی و ارزان قیمت مشغول به فعالیت شود،  محصولات تولیدی در گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد.

تولیدات این شرکت به عنوان ارزان سرای بلور ایرانی شناخته می شوند اما باید اطلاع داشته باشید که کدام قلم از جنس های این شرکت را با چه قیمتی باید خریداری کنید و در بازار تا چه قیمتی می توانید به فروش برسانید.

وجود دارند اقلامی که بصورت تک قلم به فروش می رسند و برای مغازه دار می تواند بیشترین حاشیه سود را از فروش عمده بلور کاوه نیز به همراه داشته باشد چرا که تقریبا با قیمت بین ۲ تا ۴ هزار خریداری می کنند و با قیمت ۵۰۰۰فروش می شوند.

  • قندان
  • بستنی خوری
  • سس خوری
  • زیر سیگاری
  • جا شمعی
  • جا حبوباتی
  • بانکه
  • جار
  • بطری
  • گلدان
  • زیر لیوانی
  • و…
فروش عمده بلور کاوه

پخش بلوریجات کاوه بصورت عمده خرده به سرتاسر کشور

با توجه به محبوبیتی که تولیدات شرکت بلور کاوه در بازار شاهد می باشد لذا این کارخانه نیز برای آنکه بتواند هم در بازار سهم بیشتری را برای خود بدست آورد و هم اینکه بتواند نیاز روز خریداران با در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت پاسخ بدهد، تلاش بر بیشتر نمودن سبد محصولات تولیداتی خود در کارخانه می کند.

از انجا که امکان خرید عمده و حداقل یک ماشین خاور برای بسیاری از خریداران فراهم نمی باشد لذا ارتباط داشتن با یک مرکز پخش که یا بتواند نیاز شما را با هر میزان خرید پاسخگو باشد و هم از مناسب ترین قیمت ها نیز برخوردار باشد و هم اینکه جدیدترین تولیدات شرکت را نیز برای فروش داشته باشد می تواند بهترین گزینه جهت ثبت سفارش برای خریداران باشد.

مجموعه اراد کریستال که بزرگترین مرکز پخش بلور اصفهان در کشور می باشد می تواند نیاز خریداران را نیز از بابت خرید بلور کاوه و  نوری تازه با قیمت های فوق العاده عالی برطرف کند.

فروش عمده بلور کاوه

صادرات بلور کاوه به کشور عراق و افغانستان

محصولات تولید شده در کارخانه شیشه کاوه، مناسب ترین گزینه برای صادرات به کشور های همسایه مانند عراق و افغانستان و پاکستان می باشند لذا اگر ساکن استان هایی چون مشهد، سیستان و بلورچستان و کردستان و خوزستان می باشد و اقوام ساکن در این کشور ها را دارید می توانید از بازاریابی و خرید درست این محصولات به سود خوبی دست پیدا کنید.

شما می توانید با خرید با قیمت ریالی در داخل کشور از نمایندگی های رسمی فروش شرکت و فروش آن با قیمت دلار به کشور های فوق، هم در صادرات کشور سهمیم باشید و هم از صادرات به سود خوبی دست پیدا کنید.

فروش عمده بلور کاوه

مقایسه قیمت بلور کاوه در بازار داخلی و صادرات

اگر شما قصد خرید بلور کاوه را از بازارد اخل داشته باشید قیمت ریالی در اختیار شما قرارد اده می شود و مقاصد شما نیز تنها باید در استان های داخل کشور باشد و راه خرید شما نیز از طریق نمایندگی های فروش کارخانه می باشد.

اما برای خرید با قیمت دلار باید مستقیما با خود کارخانه در ارتباط باشید تا ابتدا کشور مقصد شما پرسیده بشود، سپس نرخ دلار و تخفیفات لازم برای شما در نظر گرفته بشود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان مهر ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در مهر ماه۱۴۰۲ نسبت به ماه های گذشته خود در همین …