خانه / بلور / قیمت شیشه بلور زنگان پارس
قیمت شیشه بلور زنگان

قیمت شیشه بلور زنگان پارس

قیمت شیشه بلور زنگان را که با برند دیگری به نام زنچان گلس یا پارس سلطانیه نیز در کشور معروف می باشید می توانید از پخش اراد کریستال بدست اورید.

در سال های اخیر، ظروف تولید شده با متریال شیشه بلور به واسطه ویژگی های منحصر به فرد این محصولات در زمره پر متقاضی ترین محصولات قرار گرفته اند و همین امر منجر به رونق گرفتن معاملات و کسب و کار های حوزه شیشه وبلور شده است.

قیمت شیشه بلور زنگان

لیست قیمت شیشه بلور زنگان

از جمله ویژگی های منحصر به فرد ظروف تولید شده با متریال شیشه و بلور می توان به:

  • قابلیت تولید انواع مختلف ظروف مورد نیاز در رنگ بندی های متنوع
  • عدم ایجاد تغییرات فیزیکی و شیمیایی در مجاورت مواد داغ و موارد شیمیایی
  • مقاومت به نسبت بالای برخی از انواع این محصولات در دمای بالا یا مجاورت شعله وزن به نسبت سبک این ظروف
  • عدم استفاده از ترکیبات حاوی فلز های روی و سرب
  • در نهایت قیمت مناسب و مقرون به صرفه این دسته از محصولات اشاره کرد.

ظروف بلور شیشه به واسطه ویژگی های فوق الذکر قابلیت استفاده در انواع مایکروفر و ماشین های ظرف شویی که امروزه به بخش لاینفک تجهیزات آشپزخانه ها تبدیل شده اند را دارا می باشند.

قیمت شیشه بلور زنگان

پخش محصولات قیمت شیشه بلور زنگان و لرستان

قیمت مقرون به صرفه ظروف بلور و شیشه نیز منجر به تسهیل شرایط خرید این محصولات برای مصرف کننده ها شده است اگر چه که برخی از انواع دکوری محصولات بلور در مقایسه با انواع کاربردی آن قیمت به نسبت بالاتری دارند اما طیف گسترده محصولات بلور شیشه به واسطه قیمت مناسب  برای عموم قابل خرید و استفاده می باشند .

در سال های اخیر برخی از تولید کننده ها به خصوص تولید کننده های داخلی محصولات شیشه و بلور به واسطه نیاز سنجی های به عمل آمده توسط واحد های تحقیق و توسعه بازار خود اقدام به تولید محصولات با کاربری های متفاوت کرده اند و به منظور تسهیل روند انتخاب و خرید مشتریان و در راستای عدم ایجاد هر گونه شک و شبه برای بازار هر گروه از این محصولات را با یک نام تجاری به بازار عرضه کرده اند.

قیمت شیشه بلور زنگان

بازار فروش بلور گمین و لرستان

به عنوان مثال گروه تولیدی بلور نومینا که یکی از برترین و معتبر ترین برند های داخلی تولید محصولات بلور است محصولات تولیدی خود را تحت نام های تجاری مختلف از قبیل شیشه بلور لرستان، بلور گمین قزوین، بلور زنگان و بلورو شیشه ایران به بازار عرضه می کند.

تولید محصولات با هر یک از این نام های تجاری تمرکز بیشتر خود را روی یکی از آیتم های مورد نیاز مشتریان قرار داده است. در محصولات یک برند کیفیت بالا در کنار زیبایی و شکیل بودن محصولات که در نتیجه محصولات را در لیست محصولات لوکس قرار داده و به تبع در مقایسه با سایر برند ها از قیمت تمام شده بالاتری نیز برخوردار می باشد و در یک برند دیگر تلاش برای ارائه محصولات کاربردی با حداقل قیمت قابل عرضه به بازار.

قیمت شیشه بلور زنگان

کانال تلگرامی شرکت بلور زنگان لرستان گمین

شرکت بلور زنگان با  استفاده از طراحی سایت اختصاصی خود برای معرفی برند های تولیدی خود اقدام کرده همچنین از طریق شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل کانال تلگرامی و یا سایت های اینترنتی در کنار کارخانه بلور لرستان و شیشه بلور گمین اقدام به ارائه لیست محصولات تولیدی و قیمت خرید کرده است.

ارائه محصولات با کاربری های متنوع و با رنج قیمت های مختلف توسط یک گروه تولیدی حرکتی هوشمندانه است که علاوه بر تامین نیازهای مختلف بازار می تواند به اختصاص بخش بزرگترین از بازارهای هدف به یک گروه تولیدی را برای آن با ارمغان آورد و این موارد همگی توسط مجموعه پخش و فروش بلور ایرانی یعنی اراد کریستال در سطح کور در حال انجام است و شما خریداران می توانید با ما جهت دریافت قیمت ها در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان مهر ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در مهر ماه۱۴۰۲ نسبت به ماه های گذشته خود در همین …