خانه / بلور / قیمت شیشه و بلور کاوه
قیمت شیشه و بلور کاوه

قیمت شیشه و بلور کاوه

قیمت شیشه و بلور کاوه همراه با عکس و تعداد در یک کارتن و ذکر نوع بسته بندی را می توانید از همین سایت و در ادامه همین متن ها دانلود کنید و لذت خرید غیر حضوری را بدست اورید.

در مجموعه اراد کریستال تلاش شده است تا به روز ترین لیست قیمت شیشه و بلور کاوه را بتوانیم در کنار جدیدترین تولیدات هر کارخانه به خریداران در سرتاسر کشور معرفی کنیم.

قیمت شیشه و بلور کاوه

لیست قیمت شیشه و بلور کاوه

با توجه به اینکه خود ما نیز و حتی خریداران بر این موضوع هماهنگ هستیم که نمی توانیم همه تولیدات این شرکت را جهت خرید و فروش یا حتی نشان دادن به مشتری نیز در معرض دید خریداران قرار بدهیم لذا بر ان شده ایم تا بتوانیم با استفاده از ابزار های جدیدی چون سایت ها و شبکه های اجتماعی بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشیم

در ادامه ابتدا نگاهی کوتاه به معرفی هر کارخانه ای اکتفا می کنیم و در زیر  همان متن مخصوص به خود کارخانه نیز لیست قیمت تصویری تولیدات قرار داده می شود پس همراهی ما را از دست ندهید.

کارخانه هایی که تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه و در زمینه بلور مشعول به فعالیت هستند شامل اسامی زیر می باشند.

  • شیشه مظروف یزد
  • بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور شیشه
  • بلور و شیشه تابان
قیمت شیشه و بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

تولید کننده بزرگ خاورمیانه در زمینه ظروف بلوری با روش تولید به صورت پرس، که به ظروفی مانند شات و استکان مربوط می شود در کشور ما ایران قرار دارد و از نظر چغرافیایی نیز به سمت استان یزد واقع شده است

تولیدات این شرکت با توجه به متنوع بودن و هم چنین بالا بودن هزینه های تولید ان باعث شده است تا رقیب در ایران نداشته باشد و بتواند با خیال اسوده تری نسبت عرضه و قیمت گذاری اقدام کند و اگر می خواهید با قیمت های محصولات کارخانه بلور کاوه یزد اشنا شوید فایل زیر را دانلود کنید.

قیمت شیشه و بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه به عنوان سومین فاز گسترش و افرایش تولیدات ظروف بلوری در شهر ساوه و برند کاوه راه اندازی گردید. محصولاتی که در این قسم تولید می شوند بیشتر ظروف گریز از مرکز و سنگین وزن می باشند که شامل انواع پارچ ها در سایز های مختلف می باشند.

در کنار پارچ ها نیز انواع کاسه ها نیز در تولیدات بیشتر این کارخانه جا گرفته است و برای اشنایی با سایر محصولات می توانید از فایل زیر استفاده کنید.

قیمت شیشه و بلور کاوه

پخش محصولات توسعه بلور کاوه

بیشترین و عمده ترین تولیداتی که در کارخانه توسعه بلور کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند، انواع گیلاس ها و لیوان های نازک و پایه دار می باشند و اصلا هدف از راه اندازی این شرکت از همان ابتدا بی نیاز کردن بازار کشور و گسترش صادرات اینگونه محصولات بوده است که به کارخانه o90 معروف می باشند.

البته این کارخانه تولیدات دیگری نیز دارد که از انواع لیوان های دسته دار و ماگ ها بیشترین حجم خطوط تولید را به خود اختصاص  داده است.

قیمت شیشه و بلور کاوه

فروش ظروف بلور و شیشه تابان

اگر به دنبال این هستید که بانکه و جار را با قیمت های ارزان تری خرید کنید باید بدانید تنها کارخانه معروف و برندی که در ایران با حجم بالا به تولید این ظروف در کنار انواع تابه ها می پردازید بلور و شیشه تابان است.

قیمت شیشه و بلور کاوه

خرید کارخانه بلور شیشه ساوه

بیشترین میزان تولید در این کارخانه مربوط به انواع ظروف پذیرایی مانند شیرینی خوری و میوه خوری، کاسه های کوچک و پیش دستی و سرویس های پذیرایی اختصاص داده شده است و چند مدل لیوان نیز در خط تولید این کارخانه قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان مهر ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در مهر ماه۱۴۰۲ نسبت به ماه های گذشته خود در همین …