خانه / بلور / قیمت محصولات بلور و شیشه اصفهان

قیمت محصولات بلور و شیشه اصفهان

قیمت محصولات بلور و شیشه اصفهان و موجودی هر ماه کارخانه جهت سفارش های عمده که از کارخانه ارسال می شوند را می توانید در ادامه و فایل پی دی اف در اختیار داشته باشید.

انتخاب یک مرکز پخش و فروش که دارای تنوع بالا از ظروف باشد می تواند در قیمت محصولات بلور و شیشه اصفهان و هم چنین سایر بلورجات پر فروش ایرانی مانند بلور کاوه و نوری تازه بسیار مناسب باشد.

قیمت محصولات بلور باکیفیت اصفهان

بلور و شیشه اصفهان از مرغوب ترین و در اصل می توان گفت باکیفیت ترین کار ایران می باشد و  هر خریداری می تواند از بابت خرید یک جنس ایرانی مرغوب که دارای قیمت به نسبت بسیار پایین تر از نمونه کار های مشابه اروپایی نیز می باشد لذت ببرد.

با توجه به این نکته که حضور همه خریداران در بازار بلور فروشان روز فروش اصفهان میسر نمی باشد لذا باید در نظرد داشت که باید مسیر اشنا شدن خریداران را با آخرین قیمت ها و محصولات جدید تولید شده تغییر داد.

ما در مجموعه آراد کریستال این کار را با ایجاد یک کاتالوگ تصویری با قیمت فراهم آورده ایم و توانسته ایم تا حضور هر مشتری به صورت حضوری بی نیاز کنیم.

قیمت محصولات بلور

لینک تلگرام بلور و شیشه اصفهان

در عصر حاضر، یکی از بهترین مسیر های معرفی محصولات موجود در کارخانه استفاده از ابزار های چون تلگرام یا سایت های اینترنتی می باشند تا مشتری درکوتاه ترین زمان و حتی بدون کمترین زمان خارج شدن از منزل بتواند به آنچه که نیاز دارد دسترسی داشته باشد.

استفاده از اطلاعاتی چون اینکه قیمت ها چه تغییراتی داشته اند و اینکه خریدار می داند در هر زمن در حال خرید با جدیدترین قیمت ها نیز می باشد و هم چنین اینکه می داند تا یک محصول جدید تولید می شود می تواند آن را مشاهده و حتی در صورت امکان نیز خریداری کند از جمله مزیت هایی است که در کانال تلگرامی محصولات بلور و شیشه اصفهان قرار دارد.

کانال تلگرامی بلور و شیشه اصفهان
isfahanglassind@
قیمت محصولات بلور

آجیل خوری بلور اصفهان

از جمله ظروفی که هر شرکت تولید کننده ظروف بلور رومیزی برای تولید آن از خانواده ها و مدل های مختلفی استفاده می کند، انواع کاسه ها می باشند که تقریبا در دسته بندی کلی زیر قرار دارند.

  • کاسه ۱۰ مناسب برای ماست خوری
  • کاسه ۱۲ یا ۱۳ مخصوص آجیل خوری
  • کاسه ۱۶ برای مصرف آبگوشت
  • کاسه ۲۵ سالاد خوری
  • کاسه های سایز های ۲۱ و ۲۸

در شرکت بلور و شیشه اصفهان نیز هم چنون بلور نوری تازه نیز بر تولید نوع کاسه ۱۳ مناسب برای مصرف آجیل خوری توجه ویژه ای دارند و تقریبا همه خانواده ها و مدل ها از این کاسه برخوردار می باشند.

  • کاسه ۱۳ فلورانس
  • کاسه ۱۳ مانیسا
  • کاسه کوچک یاقوت
  • کاسه کوچک لادن
  • سمیرامیس
  • امیتیس
  • و…
قیمت محصولات بلور

مرکز پخش بلور کاوه

ارزن ترین ظروف بلور رومیزی قابل استفاده در اشپزخانه تولید داخلی توسط شرکت بلور و شیشه کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند محصولاتی که در بازه قیمتی بسیار عالی و حراجی فروش از ۵ تا ۱۰هزار فروش می باشند.

اگر قصد دارید که حتی این محصولات نیز مناسب تر و با قیمت کمتری برای شما تمام بشود پیشنهاد ما خرید از درب کارخانه می باشد که برای این امر نیز می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش و فروش بلورجات ایرانی در تماس باشید

قیمت محصولات بلور

خرید بلور نوری تازه با قیمت زیر بازار بلور فروشان

زیباترین بلور ایرانی تولید شده توسط کارخانه نوری تازه به بازار عرضه می شود و این زیبایی در طراحی و مدل، باعث شده است تا قیمت محصولات این شرکت و بخصوص خانواده ساکورا از همه اجناس ایرانی گران تر باشد لذا اگر قصد خرید بلور نوری تازه را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور زنگان

قیمت بلور زنگان خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور زنگان در هفته اول خرداد ماه به نسبت ماه گذشته چه تغییراتی داشته …