خانه / بلور شیشه اصفهان / محصولات شرکت بلور اصفهان و کاوه
محصولات شرکت بلور اصفهان

محصولات شرکت بلور اصفهان و کاوه

محصولات شرکت بلور اصفهان و کاوه می تواند به اسانی در زندگی روزمره شما نقش بسیار بالایی را ایفا کند مصرف ظروف تولید شده در این کارخانه ها می تواند در رندگی روزمره باشد تا مهمانی ها و محل کار قابل مصرف می باشند.

پارامتر های بسیاری هتسند که در تولید و عرضه محصولات شرکت بلور اصفهان یا کاوه در نظر گرفته می شود که مهم ترین انها، زیبایی، تنوع در ظرح و هم چنین نیاز بازار می باشد.

محصولات شرکت بلور اصفهان

لیست محصولات شرکت بلور اصفهان

در شرکت بلور اصفهان تلاش شده است تا بتوانند محصولت خود را براسااس اخرین استاندارد های روز دنیا تولید کننده تا در امر صادرات به کشور های اروپایی مشکل خاصی نداشته باشند و به راحتی نیز می توانید در کوتاه ترین زمان در ترخیص ظروف این شرکت فعالیت داشته باشید.

از سویی دیگر نیز با توجه به اینکه مصرف کنندگان نیز در طبقه بندی های مختلف اجتماعی قرار دارند و باید بتوان همه نیاز های ان را برطرف کرد، لذا شرکت بلور کاوه خود را در امر تولید ظروف باکیفیت کمتر از محصولات کارخانه اصفهان پیشقدم نموده است و البته از سویی دیگر نیز قیمت را به نسبت همان پایین تر رفتن کیفیت نیز کمتر کرده است.

محصولات شرکت بلور اصفهان

فروش محصولات متنوع بلور کاوه

هر چند که سلیقه های خریداران متفاوت می باشد نیز کارخانه ها در تلاش هستند که بتوانند تا می توانند به این نیاز پاسخ بدهند و در نهات به یک توافق دو ظرفه می رسند و این توافق به این صورت می باشد که اگر برای کارخانه صرفه و توجیه اقتصادی از نظر تولید داشته باشد یک محصول جدید به خطوط تولید اضافه می شود و اگر هم نباشد این خریدارا است که یا باید با هزینه بالاتری نبسبت به خرید محصول خود اقدام کند یا اینکه، همین ظروف موجود را خریداری کنید.

خوشختانه یکی از شرکت های بسیار بزرگ در کشور که توانسته است نیاز همه خریداران را همیشه پاسخگو باشد شرکت بلور و شیشه کاوه می باشد و همیشه در تلاش است تا محصولات و  ظروف بلور و شیشه ای را تولید کند که یا نیاز بازار داخلی میباشد یا اینکه می تاوند با صادرات تولیدات این شرکت به کشور های دنیا به سود و ارزاوری و اشتفغال زایی کمک بیشتری کند.

محصولات شرکت بلور اصفهان

شکلات خوری بلور اصفهان مدل فلورانس و مانیسا

شکلات خوری ها و قندان هایی  متنوع ترین تولیدات هر کارخانه ای که در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه مصغئول به فعالیت می باشد و در این بین نیز کارخانه بلور کاوه و اصفهان نیز از همین موضوع برخوردار می باشند و بخصوص برای قندان و بستنی خوری های بلور کاوه که از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند و می توانند مناسب ترین گزینه برای خرید اجناس بلور حراجی باشند.

محصولات شرکت بلور اصفهان

دیس بلور اصفهان و کاوه

دیس ها نیز یکی از پرکاربرد ترین ظروف بلوری در هنگام خوردن غذا می باشد لذا باید دید که شرکت بلور و شیشه کاوه برای این موضوع ایا چاره ای اندیشده است یا خیر؟ می توان گفت که در دیس ها نیز موفق ترین شرکت تولید کننده ان در ایران نیز همین برند می باشد که نه تنها از یک اندازه جندین مدل را تولید کده است بلکه در همه سایر ها تولید دارند ان هم در مدل های مختلف که می توان به چند مورد ان اشاره داشت.

  • دیس های ۱۰ و ۱۲ و ۱۴ مروارید و مرجان
  • دیس های کباب سانتا
  • دیس گرد سانتا و مروارید
  • دیس های بیضی شکل
  • و…

مصرف دیس ها را دیگر همه خانم ها و حتی اقایان نیز از ان اطلاع دارند که در معروف ترین انها برای  سرو برنج و اواع خورشت و سپس ماکارونی و سوپ و… مصرف دارند و همین موضوع پر کربرد بودن ان باعث شده است تا کارخانه ها نیز به فکر تولید بیشتر این محصول باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت شیشه و بلور کاوه

قیمت شیشه و بلور کاوه

قیمت شیشه و بلور کاوه همراه با عکس و تعداد در یک کارتن و ذکر …