خانه / بلور نوری تازه / کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه به همراه عکس و کد کالا و تعداد اقلام  ظروف موجود در یک کارتن را می توانید از طریق همراهی با ما در مجموعه اراد کریستال بدست اورید.

مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور ایرانی با تهیه کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه ان هم به زبان فارسی توانسته است تا نیاز خریداران را بابت اشنایی با کار های این شرکت اسان تر کند.

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

بدون شک داشتن کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه ان هم این فایل که قیمت کارتن و دستی را بصورت جداگانه برای هر کالایی بیان کرده است می تواند باعث شود تا قیمت های اولیه این محصولات که زیباترین کار ایرانی می باشد برای خریداران مشخص شود تا چنانچه نیاز به خرید این کالا ها داشتند بتوانند با ما در ارتباط بعدی باشند.

مرکز پخش و فروش اراد کریستال با تهیه این کاتالوگ بدون شک توانسته است کمکی بزرگ را به خریداران شهرستانی عرضه کرده باشد تا ابتدا قیمت های محصولات نوری تازه را بدست اورند و با یک مقایسه در بازار و قدرت فروش انها، انگاه چنانچه نیاز به خرید دارند به دنبال خرید ان در بازار های بلور فروشان شوش در تهران یا اصفهان باشند.

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کارخانه بلور نوری تازه

کارخانه بلور نوری تازه واقع در شهرک صنعتی شمس اباد قم تهران در زمینه تولید ظروف بلوری رومیزی مورد استفاده در اشپزخانه و مصارف روزانه در حال تولید می باشد. محصولات این شرکت هم اکنون در میان بلوریجات ایرانی به نام زیباترین کار ها شناخته شده می باشند.

از نظر کیفیتی نیز بعد از محصولات تولید شرکت بلور اصفهان، جایگاه دوم باکیفیت ترین کار ایرانی را به خود اختصاص داده اند. محصولات این شرکت با برند هایی چون نوری تازه، نیو ادیشن و ساکورا به بازار عرضه می شوند که برند ساکورا شامل خانواده های زیر می باشند و به ظروف بلوری طرح دار نیز معروف هستند.

  • می جی
  • بوگاتی
  • ایپیوم
  • کنزو
  • واتیکان
  • ارامیس
  • فلاور
  • فوجی
  • ویلا
  • امپریال
  • و…
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

کانال تلگرام بلور نوری تازه

بالا بودن قیمت محصولات تولید بلور نوری تازه از یک سو و از سمتی دیگر نیز انحصاری بودن بعضی از خانواده ها که فروش انها در اختیار یک نماینده می باشد سبب شده است تا به سختی یتوان همه نمونه کار های این شرکت را همراه با به روز ترین قیمت ان در یک فروشگاه سنتی پیدا کرد.

از سمتی دیگر نیز سخت بودن دسترسی خریداران شهرستانی به فروشنده های ظروف بلور نوری تازه ان هم در بازار بلور شوش تهران سبب شده است تا نتوانند اشنایی کاملی با محصولات این شرکت پیدا کنند لذا ما در مجموعه اراد کریستال مسیر اشنایی هر خریداری را از هر نقطه کشور به اسان ترین مسیر کاهش داده ایم.

تنها با عضویت در کانال تلگرامی محصولات بلور نوری تازه می توانید از اخرید قیمت و جدیدترین کار های این شرکت اطلاع داشته باشید.

کانال تلگرامی بلور نوری تازهnoritazehglassind@
کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

پخش بلور نوری تازه

اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش بلور اصفهان هم اکنون می تواند نیاز های عمده شما را بابت خرید مستقیم از کارخانه در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کند. پس اگر قصد دارید تا ظروف بلور نوری تازه را بدون واسطه خرید کنید با ما در ارتباط باشید.

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

بلور نوری تازه مدل پاریس و دالیا

در بین محصولات شرکت بلور و شیشه نوری تازه دو خانواده وجود دارند که با برند new edition یا طرح جدید تولید و به بازار عرضه می شوند. این دو خانواده پاریس و دالیا نام دارند و جزو سرویس های پذیرایی بسیار پر طرفدارد در بازار بلوریجات ایرانی می باشند.

خانواده های دالیا و پاریس برای کاربرد های فراوانی مانند ابکاری و شامپاینی کردن در بازار به خرید و فروش می رسند. زیبایی و قیمت به نسبت خوب این دو کار از جمله عواملی است که باعث شده است تا شاهد تقاضای زیاد این دو خانواده را شاهد باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com