خانه / بلور / بلور نوری تازه قیمت شهریور ماه ۱۴۰۳جدید
بلور نوری تازه قیمت شهریور

بلور نوری تازه قیمت شهریور ماه ۱۴۰۳جدید

بلور نوری تازه قیمت شهریور محصولات جدید خود به نام های فنجان استاتیک، بن سای کویین، پارچ و لیوان کویین را اعلام نموده است.

مجموعه اراد کریستال برای ان دسته از خریداران یا بازرگانی های و عمده فروشان که در زمینه خرید و فروش و پخش بلوریجات ایرانی فعالیت دارند، به روز ترین لیست محصولات بلور نوری تازه قیمت شهریور ۱۴۰۳را به صورت تصویری همراه با کالا های جدید و قیمت جنس های قدیمی اماده نموده است که در ادامه قرار داده می شود.

بلور نوری تازه قیمت شهریور

محصولات بلور نوری تازه قیمت شهریور

در بین کارخانه هایی که در ایران در زمینه تولید ظروف بلور اعم از غذا خوری و پذیرایی یا انواع پارج و لیوان ها فعالیت دارند تولیدات شرکت بلور نوری تازه بدون شک از زیباترین انها هستند ولی محصولات این برند قیمت بیشتری هم به نسبت سایر شرکت ها برای فروش کالا هایی خود در نظر گرفته است.

جالب است بدانید که ظروف این کارخانه تا شهریور ماه امسال با سه برند بسته بندی و به بازار عرضه می شوند:

  • بلور نوری تازه
  • ساکورا گلس
  • این کریستال

فنجان پارچ لیوان کویین استاتیک بن سای

در تیر و مرداد ماه سال ۱۴۰۳اولین محصولات جدید کارخانه بلور شیشه نوری تازه به خط تولید اضافه شدند و در لیست فروش این کارخانه قرار گرفت و در اختیار نمایندگان قرار داده شده.

جدید ترین کالاهایی که در تیر سال جاری تولید شدند دو مدل فنجان و خانواده کویین بودند که مشخصات انها در زیر به ان اشاره خواهد شد.

  • فنجان کویین کد۲۰۴۰۰۶۰۰
  • لیوان شربت کویین کد۲۰۴۱۲۰۰
  • پارچ کویین کد۲۰۴۰۱۱۰۰
  • سرویس پارچ و لیوان کویین کد۲۰۴۱۳۰۰
  • فنجان استاتیک کد۱۷۶۰۰۶۰۰
  • فنجان بن سای کد۲۰۳۰۰۶۰۰

پیچ بلور نوری تازه ایسنتاگرام تلگرام

اگر شما در بازار خرید و فروش ظروف بلور نوری تازه، ساکورا و اصفهان گلس یا این کریستال و گمین یا حتی بلور کاوه و مظروف یزد به صورت مستمر و روزانه فعالیت داشته باشید شاید از به روز ترین محصولات تولید شده در این کارخانه ها اطلاع داشته باشید.

اما چرا کلمه شاید را به ان اشاره کردیم؟ به صورت مختصر پاسخ می دهم: شما اگر صادر کننده باشید با شرکت در ارتباط هستید و از موجودی روزانه اطلاع خواهید داشت اما اگر پخش کننده بلوریجات ایرانی باشید با نمایندگان فروش در ارتباط خواهید بود نه با کارخانه.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

حال اگر یک جنس خصوصی دیگر برای شخص جدیدی تولید شود ممکن است شما دیر مطلع شوید و اگر هم خرید عمده نداشته باشید و خریدار جز باشید لذا ممکن است یک ماه یا چند ماه زمان ببرد تا ان کالا جدید به محل شما برسد ولی ما یک راه خوب پیشنهاد داریم.

پیشنهاد ما این است که در پیچ ایسنتاگرام یا کانال های تلگرامی و روبیکا مجموعه اراد کریستال عضو شوید تا نه تنها از ظروف نوری تاز هبلکه از کلیه بلور های ایرانی اطلاعات به روزی داشته باشید. برای مثال نیز قیمت یک تک سرویس پذیرایی الینور تنها تغییر کرده است در حالی که سایر ایتم ها ثبات قیمت داشته اند.

بلور نوری تازه قیمت شهریور
قابلمه تنوری

برند این کریستال خانواده تیتانو مدوزا فانتوم

شاید اگر اطلاعات کافی در مورد ظروف و محصولات تولید شده از جنس کریستال در ایران را نداشته باشید یا این که به یک فروشنده مورد اعتماد مراجعه نکنید ممکن است در هنگام خرید محصولات برند این کریستال این اتفاق برای شما رخ بدهد که تولیدات این نام را با جنس هایی خارجی بفروشند.

برند این کریستال در اواخر سال ۱۴۰۲به خط تولید کارخانه بلور نوری تازه اضافه شده است و در زمینه سرویس های پذیرایی فعالیت دارند که خانواده های زیر از انها تاکنون تا تیر ماه ۱۴۰۳تولید و به بازار عرضه شده است.

  • خانواده تیتانو
  • خانواده فانتوم
  • مدوزا
  • پارادیسو
  • سرویس جای خوری دکو

نکته ای که باید به ان اشاره کرد این است که در کف بسته بندی این کالا کلمه Made in iri نوشته شده است و این یعنی ساخت ایران می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت

بلور اصفهان قیمت تیرماه

بلور اصفهان قیمت تولیدات جدید خود لیوان مانسا و کلارا را همراه با سایر کالا …