خانه / بلور کاوه / قیمت خرید بلور کاوه
قیمت خرید بلور کاوه

قیمت خرید بلور کاوه

قیمت خرید بلور کاوه را می خواهید کافی است تا با ما در بزرگترین مرکز فروش بلور ایرانی حراجی ارزان قیمت ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش تماس بگیرید.

لیست قیمت خرید بلور کاوه را از مسیر های مختلفی چون اینترنت، حضوری و سنتی می توان بدست اورد اما بدون شک، نمایندگی های فروش کارخانه می توانند اصلی ترین لیست قیمت را در اختیار خریداران قرار بدهد.

قیمت خرید بلور کاوه

لیست قیمت خرید بلور کاوه

یکی از مسیر های اسان و البته بدون خرجی که می توانید قیمت خرید بلور کاوه را بدست اورید اورید استفاده از شبکه ای مجاری چون تلگرام می باشد در این شبکه اجتماعی شما می توانید چندین عضویت در کانال های مختلف را داشته باشید و بدون اینکه، کوچکترین خرجی را بایت منتظر ماندن و گشت و گذار های طولانی در بازار داشته باشید را حذف کنید.

قیمت خرید بلور کاوه

کانال تلگرام بلور کاوه

مزیت فوق تنها یکی از امتیاز هایی است که برای خریداران شهرستانی وجود دارد و اگر کسی بخواهد می توانید با عضویت  در کانال تلگرامی به ای دی زیر، از انواع محصولات جدید تا، قیمت هر کالا و نوع بسته بندی هر جنسی نیز اطلاعات بیشتری بدست اورید.

قیمت خرید بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در کرمان

در استان کرمان خرید و فروش محصولات بلور کاوه با نرخ و استقبال خوبی همراه می باشد لذا می توانید با داشتن نمایندگی در این شهر، از امتیار هایی خوبی و سود بیشتری برخوردار باشید و در نظر داشته باشید که چنانجه می خواهید به مزیت های بیشتر این شهر نیز اطلاع یابید این متن را همراهی کنیدو.

استان کرمان، کمترین مسیر حمل و نقل را برای سیستان و بلوچستان دارا می باشد و لذا می توانید با یک بازاریابی خود در ان استان به مشتریان بسیاری دست یابید. هم چنین مزیت بسیار خوبی که این استان دارا اسنت این می باشد که می توانید تعداد بسیار زیاد از یک کالا را با قیمت مناسب تری خرید کنید و در نهایت نیز با توجه به این موضوع، برای صادرات به پاکستان و افغانستان نیز دست باز تری دارید.

قیمت خرید بلور کاوه

صادرات بلور ایرانی به ترکیه

شاید برای افرادی که  در زمینه خرید و فروش ظروف بلور و شیشه و کریستال فعالیت خوبی نیز داشته باشند این حقیقت باشد که، احتمالا صادرات همه ظروف و تولیدات بلور های ایرانی به کشور ترکیه زیاد مقرون به صرفه نیست.

اما چه نکته ای ریز در این نهفته است که باعث شده است تا این تفکر در برخی از بازرگانی ها و یا حتی متاسفانه بخش بازاریابی خود کارخانه نیز نهفته و قرار دارد و باعث شود که حتی به فکر تاسیس یک دفتر فروش هم در این کشور نباشند.

اولین و مهم ترین دلیل این موضوع، عدم شناخت کافی از بازار کشور ترکیه است. بسیاری از کسانی که شناختی از بازار این کشور سبز ندارند فکر می کنند یا وجود شرکت های بزرگی چون پاشا باغچه و لاو در این کشور دیگر صادرات بلور ایرانی به این کشور فایده ای ندارد و این اولین اشنباه مرگبار در امر فروش می باشد.

قیمت خرید بلور کاوه

کشور ترکیه بازار خوب فروش بلور کاوه اصفهان نوری تازه

کشور ترکیه نه تنها بازار خوبی برای خرید و فروش و پخش بلور ایرانی با هر برندی می تواند باشد بلکه گذرگاهی بسیار مناسب است برای عرضه تولیدات داخل به کشور اروپا. در ترکیه شما می توانید از ارزان ترین کار های ایرانی که بیشتر تولید بلور کاوه یا زنگان و گمین باشد به فروش برسید تا باکیفیت ترین و زیباترین کار های داخلی که تولید، بلور اصفهان یا نوری تازه می باشد.

نکته ای که در امر صادرات و ترخیص کالا به ترکیه باید به ان اهمیت ویژه ای داشته باشید این است که، تعرفه گمرگ بر اساس وزن کارتن حساب می شود پس بهتر است به سراغ خرید اقلامی بروید که یا تعداد در کارتن شان بیشتر است و یا اگر تعداد در کارتن کم است، وزن کمتری داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی بلور کاوه

عمده فروشی بلور کاوه در بازار

عمده فروشی بلور کاوه و لرستان و زنگان در بازار ایران توسط چه کسانی انجام …