خانه / بلور / کارخانه گمین گلس قزوین
کارخانه گمین گلس

کارخانه گمین گلس قزوین

کارخانه گمین گلس در استان قزوین و در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه ان هم با قیمت پایین تر فعال می باشد. جهت دریافت لیست محصولات با ما در ارتباط باشید.

البته لازم به ذکر است که بیان شود که کارخانه گمین گلس تنها در راستای تولید ظروف بلوری فعالیت نمی کند بلکه می تواند برای کارخانه های صنعتی که نیاز به محصول خاصی دارند نیز اقدام به تولید کند.

کارخانه گمین گلس

سایت کارخانه گمین گلس

سایت کارخانه گمین گلس می تواند اولین گزینه ای باشد که خریداران به ان مراجعه می کنند تا اطلاعاتی مختصر از شرکت بدست اورند اطلاعاتی که بیشتر به شرح زیر می باشند

  • محصولاتی که تولید می شوند
  • ادرش کارخانه
  • شماره تماس شرکت

اما این اطلاعات را می توان بیشتر گفت که برای بازرگانی ها . اجران مناسب می باشد و خریدارانی که درداخل کشور هستند و قصد دارند که برای مغازه و یا پخش خرید کنند بیشتر نیاز به لیست قیمت و موجودی دارند و بهتر است تا از کسیری استفاده کنند که بتوانند به این نیاز ها پاسخ بدهند.

کارخانه گمین گلس

قیمت محصولات بلور گمین

بدون شک هر خریداری برای خرید عمده از یک محصول ابتدا نیاز دارد که بداند ان کارخانه چه محصولاتی را تولید می کند و با چه قیمت در بازار به فروش می رساند. هم چنین کالا های تولید شده در این شرکت از طریق چه کسانی به بازار توزیع می شوند یا این که نمایندگی دارند و یا خود کارخانه ان را انجام می دهد؟

ما در این متن نگاهی گوتاه بر دریافت قیمت محصولات کارخانه گمین گلس می کنیم و سپس توضیحاتی کوتاه نیز در موزد سایر موارد می دهیم و اگر قصد خرید عمده تولیدات این شرکت یا حتی سایر کارخانه های بلور در ایران را دارید می توانید با ما در پخش اراد کریستال تماس بگیرید.

کارخانه گمین گلس

کانال تلگرام بلور گمین

اپلیکیشن هایی که در چند سال اخیر به بازار معرفی شده است بدون شک تواسنته است تا مسیر خرید را برای خریداران بسیار اسان تر کند و حتی نه فقط برای خریدار بلکه برای فرشوندگان نیز بسیار عالی بوده است و حجم خرید های حضوری را کمتر نموده است و لذا باعث شده است تا خدمات رسانی نیز بهتر گردد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

یکی از این شبکه های اجتماعی که از استقبال خوبی برخوردار می باشد و البته در برخی مواقل فیلتر شدن ان باعث کاهش استفاده شده است تلگرام و کانال های تلگرامی می باشد که کاربری اسان ان باعث شده است تا استقبال خوبی برای فروشندگان نیز به همراه داشته باشد.

  • قرار دادن موجودی انبار برای خریداران
  • گذاشتن عکس کالا ها در کانال و مشاهده همه خریداران
  • امکان دادن لیست قیمت به همه خریداران
  • توانایی دادن تخفیفات مختلف به هر خریداری بر حسب خرید
  • ارتباط گرفتن و پاسخگویی هم زمان چند خریدار
کارخانه گمین گلس

لیوان محک و منصور گمین

در کارخانه بلور گمین گلس محصولاتی هستند که بیشتر در خط تولید قرار گرفته می شوند و شاید دلیل این امر فروش بالایی است که این شرکت از این کالا ها دارند که به موارد زیر هستند

  • لیوان محک ساده طرح فرانسوی
  • لیوان منصور وکیوم
  • انواع اردو خوری پایه دار و بدون پایه

البته در این شرکت محصولات دیگری نیز تولید و به بازار عرضه می شوند ولی باید در نظر داشته باشید که فروش این کالا ها با توجه به این که در کارخانه بلور کاوه و با قیمت کمتری انجام می شود کمتر می باشد.

کارخانه گمین گلس

بلور نومینا لرستان

شرکت بلور نومینا لرستان نیز در بحث تولید و فروش و قیمت و یا کسب بازار بلور ایرانی در بازار کشور خودمان را می توان تقریبا با بلور گمین هم سان دانست و این شرکت نیز با تولید محصولاتی مانند لیوان نومینا طرح فرانسه محک و منصور نیز بازار این محصول را در دست دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور کاوه قیمت

بلور کاوه قیمت اردیبهشت۱۴۰۳

بلور کاوه قیمت فروش محصولات خود را برای اردیبهشت۱۴۰۳ اعلام نموده است که با تغییر …