خانه / بلور / بلور اصفهان قیمت تیرماه
بلور اصفهان قیمت

بلور اصفهان قیمت تیرماه

بلور اصفهان قیمت تولیدات جدید خود لیوان مانسا و کلارا را همراه با سایر کالا هایی موجود در کارخانه برای تیرماه سال جاری اعلام نموده است.

بدون شک داشتن اطلاعات کافی و به روز در مورد بلور اصفهان قیمت و محصولات جدیدی که در این شرکت تولید و به بازار عرضه می شوند برای خریداران  و بازرگانی و تاجران یا هر کسی که در زمینه خرید و فروش ظروف بلور و شیشه اصفهان، کاوه، گمین یا نوری تازه دارای اهمیت می باشد.

بلور اصفهان قیمت
نیم لیوان مانسا کد ۴۹۶

محصولات بلور اصفهان قیمت تیر ماه

شرکت بلور و شیشه اصفهان تقریبا در اول هر ماه لیست موجودی کالا هایی که در ان ماه خریداران می توانند از کارخانه ان هم به صورت عمده سفارش داشته باشند را در اختیار نمایندگان فروش خود قرار می دهند.

نمایندگان فروش نیز با توجه به نوع سیاست فروش شان انها را در اختیار خریداران خرد و عمده قرار می دهند. ما نیز در مجموعه اراد کریستال همیش در تلاش هستیم تا بتوانیم به روزترین کالا ها و اخرین قیمت ها را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

پیچ اینستاگرام کانال تلگرام بلور اصفهان کاوه

در تیتر قبل اطلاعاتی کوتاه در مورد لیست موجودی ماهانه اصفهان گلس بیان شد اما نکته ای که باید به ان اشاره کنیم و بسیار هم مهم است این است که این لیست در اول ماه تدیون شده است و بدون شک تا اخر این ماه تغییراتی در ان رخ خواهد داد که برای نمونه می توانیم به چند مورد ان اشاره کنیم:

  • تمام شدن کالاها
  • تولید کالا جدید
  • تغییر در قیمت
  • تغییر در شرایط فروش
https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

و موارد دیگری که ممکن است رخ بدهد و ما در مجموعه اراد کریستال بر ان شده ایم تا اخرین تولیدات جدید را در پیچ ایسنتاگرام و اخرین تغییرات قیمتی را در کانال تلگرامی بلور اصفهان در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

محصولات بلور اصفهان پلاس لیوان کلارا مانسا

در اواخر خرداد ماه سال۱۴۰۳ یک برند جدید در کارخانه بلور و شیشه اصفهان وارد خط تولید شدند که به نام اصفهان پلاس نامگذاری شده است. کیفیت محصولات بلور اصفهان همیشه زبان زد همه بوده است و حال برند اصفهان پلاس نیز از اجناس قبلی این شرکت کیفیت به نسبت بالاتری دارند.

تا خرداد ماه دو نمونه لیوان از این برند اصفهان پلاس تولید و به بازار عرضه شده است که نام های انها به شرح زیر است:

  • لیوان کلارا دسته دار کد۴۹۴
  • لیوان مانسا دسته دار کد۴۹۶

و لازم به ذکر است با توجه به این که این متن در اوایل تیر ماه۱۴۰۳نوشته شده است و ممکن است در خود تیر ماه یا ماه های اینده نیز از این برند ظروف جدیدتری موجود و تولید شوند به انها اشاره ای نکرده ایم پس اگر قصد دارید که از اخرین و جدیدترین تولیدات بلور اصفهان پلاس اطلاعات جدیدی داشته باشید ما را در شبکه های اجتماعی تلگرام یا روبیکا و ایسنتاگرام همراهی کنید.

خانواده سارینا محصول شرکت اصفهان گلس

یکی از خانواده های قدیمی تتولید شده در شرکت بلور اصفهان خانواده سارینا می باشد که تقریبا هر ماه از ان در خط تولید این شرکت نامی از ان وجود دارد. این خانواده شامل کالا هایی زیر هستند

  • نیم لیوان دسته دار
  • دیس بزرگ و کوچک
  • قاب
  • کاسه نیم گود

که در میان موارد بالا دیس بزرگ و کوچک سارینا از پر فروش ترین کالا هایی این خانواده و کلیه محصولات می باشد که برای مصارفی چون برنج، کباب، سالاد یا مرغ استفاده می کنند. قیمت مناسب این دو ایتم و طراحی چشم نواز ان به گونه ای هست که تقریبا هر کسی که در زمینه خرید و فروش ظروف بلور فعالیت دارد انها را در لیست فروش خود قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور نوری تازه قیمت شهریور

بلور نوری تازه قیمت شهریور ماه ۱۴۰۳جدید

بلور نوری تازه قیمت شهریور محصولات جدید خود به نام های فنجان استاتیک، بن سای …