خانه / بلور / قیمت بلور اصفهان تیر۱۴۰۲
قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان تیر۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان تیر ماه۱۴۰۲ را همراه با موجودی این شرکت به صورت تصویری می توانید در ادامه همین متن می توانید دانلود کنید.

به روز ترین لیست موجودی و قیمت بلور اصفهان را می توانید از طریق مجموعه اراد کریستال در دست داشته باشید که اکنون اخرین تغییرات ان در تیر ماه سال جاری می باشد.

قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان تیر ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در اول هر ماه همراه با موجودی های شرکت در اختیار نمایندگان ان شرکت قرار داده می شود و سپس این نمایندگان فروش نیز با توجه به لیست های عمومی و خصوصی خود اخرین تغییرات را نیز در ان لحاظ می کنند و سپس برای خرید و سفارش در اختیار خریداران قرار می دهند.

مهم ترین نکته ای که در لیست قیمت محصولات کارخانه بلور اصفهان در تیر ماه ۱۴۰۲ و در زانی که این متن در حال نگارش می باشد این است که هنوز افزایش قیمتی نداشته است و این نشان ان است که این شرکت همیشه قصد دارد تا بتواند محصولات ایرانی را با بهترین قیمت برای هم وطنان تولید و به بازار عرضه کند.

قیمت بلور اصفهان

 معرفی بهترین مارک بلور ایرانی

اگر بخواهیم به معرفی بهترین مارک یا برند بلور ایرانی بپردازیم و در ابتدا از نظر کیفیتی بخواهیم محصولات شرکت های زیر را بررسی و مقایسه کنیم ابتدا نام بزرگ ترین تولید کننده های بلور در ایران را اشاره کنیم

  • نوری تازه گلس
  • بلور کاوه
  • مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور تابان
  • شیشه زنگان

در میان برند های فوق از نظر کیفیتی قطعا بلور اصفهان همیشه یک نام خوش اواز در بین انها بوده است و خریداران ایرانی از بابت خرید این کالای ایرانی راضی بوده اند.

حال میان بلور شیشه اصفهان و بلور نوری تازه از نظر کیفیتی رقابت تنکاتنگی می باشد که اگر خریداری صرف بر کیفیت تمرکز داشته باشد می تواند از محصولات اصفهان گلس انتخاب کند و اگر کیفیت و چشم نوازی برای او مهم تر است تولیدات بلور نوری تازه می تواند گزینه مناسب تری باشد.

قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرامی و اینستاگرام بلور اصفهان

اگر شما یک پخش کننده در شهرستان هستید یا مغازه داری در هر گوشه و نقطه از کشور ایران باشید و تمایل داشته باشید که به روز ترین تولیدات شرکت های بلور سازی در ایران را همراه با عکس و قیمت در اختیار داشته باشید یا می خواهید از اخرین تغییر قیمت ها در جریان باشید کافی است که عضو کانال تلگرامی مجموعه اراد کریستال شوید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

در کانال تلگرامی بلور اصفهان که توسط مجموعه اراد کریستال پشتیبانی می شود تلاش می شود که همیشه اطلاعات به روزی که شامل موارد زیر می باشد در اختیار خریداران قرار داده شد

  • عکس محصولات جدید
  • قیمت یک کالا تازه
  • اخرین تغییرات قیمت سایر کالاها
قیمت بلور اصفهان
سس خوری ناز کد ۷۶۳

عمده فروشی بلور اصفهان

اگر در استان اصفهان هستید و می خواهید یک مجموعه کامل را پیدا کنید که اکثر تولیدات کارخانه بلور اصفهان را در اختیار شما قرار بدهد و خرید شما نیز بک خرید با قیمت مناسب باشد می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه اراد کریستال یک تماس داشته باشید.

در صورتی که خرید شما عمده باشد می توانید از تخفیفات نیز استفاده کنید و در نظر داشته باشید که حجم خرید عمده برای میزان خرید است مثلا برای خرید از کارخانه حداقل سفارش باید ۴ تن کالا باشد اما از انبار می توانید به صورت کارتنی خرید کنید.

قیمت بلور اصفهان

خرید محصولات برند بلور اصفهان خانواده رز

خانواده رز یکی از قدیمی ترین تولیدات شرکت اصفهان گلس می باشد و این خانواده در قسمت کاسه ها دسته بندی می شوند. از نظر کیفیتی تولیدات این خانواده در دو دسته معمولی و مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد که بر حسب کد، این دو نوع کالا از هم متفاوت می باشد.

  • کاسه۱۳ و۱۶ و۱۸ و۲۱ و۲۴ و۲۸
  • سرویس های کاسه یخچالی دربدار در دو نوع بسته بندی
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه سال ۱۴۰۳چگونه می باشد؟ چه حجمی از خرید …