خانه / بلور / محصولات شیشه بلور کاوه
محصولات شیشه بلور کاوه

محصولات شیشه بلور کاوه

محصولات شیشه بلور کاوه را می توانید از درب کارخانه به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت از مجموعه اراد کریستال خرید کنید.

در بازار بلوریجات ایرانی به محصولات شیشه بلور کاوه را می توان لقب حراجی و ارزان قیمت مناسب برای دست فروشی های بازار روز لقب داد اما نیاید این کلمات باعث شود که مشا در مورد کیفیت تولیدات این برند اشتباه کنید و زود قضات داشته باشید.

محصولات شیشه بلور کاوه

قیمت خرید محصولات شیشه بلور کاوه

اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در مورد قیمت خرید و فروش محصولات شیشه بلور کاوه بدهیم باید به این موارد اشاره داشته باشیم که اگر بتوانید خرید خود را مستقیما ا کارخانه انجام بدهید بهترین قیمت ا دریافت خواهید نمود چرا که تخفیفات خوبی را برای خریداران عمده در نر گرفته می شود

اما در نظر داشته باشید که هر کسی نمی تواند برای هر مزیان خریدی به درب کارخانه رفته و خرید انجام بدهد بلکه برای خرید مستقیم و بدون واسطه ابتدا فقط باید برای صادرات قصد خرید کالا را داشته باشید که ان هم این گونه نیست که شرکت برای شما کاری انجام بدهد بلکه باید به دفتر فروش کارخانه مراجعه کنید.

محصولات شیشه بلور کاوه

نمایندگی فروش بلور شیشه کاوه

حال اگر خرید شما برای داخل  کشور باشد به هر میزانی و به هر دلیلی فرقی نمی کند برای ان که بتوانید مستقما از شرکت خرید کنید باید به سراغ نمایندگی های فروش ان بروید نمایندگی هایی که در استان شما و یا در استان هایی چون اصفهان و تهران قرار دارند.

از نظر قیمتی تقریبا باید قیمت نمایندگی ها بهترین در بازار باشد اما یک موضوعی که شما خریداران باید در نظر داشته باشید این است که نمایندگی ها همگی قیمت های به روز را به شما می دهند و با توجه به نوسانات بازار اقتصاد ما، ممکن است مغازه دار سر کوچه شما حتی از خود کارخانه هم ارزان تر بار بدهد.

محصولات شیشه بلور کاوه

محصولات رنگی بلور کاوه صورتی سبز

سال ۱۴۰۰ را می توان برای کشور ایران در تولید ظروف بلوری یک انقلاب بسیار بزرگ دانست چرا که اولین کارخانه بلور رنگی در ایران توسط کاوه راه اندازی شد و شاهد تولید ظروف بلوری رنگی با رنگ های زیر بودیم

  • صورتی
  • ابی
  • سبز
  • انتیک

در این میان رنگ صورت به شدت مورد استقبال قرار گرفت چرا که هم قیمت مناسبی داشت و هم رنگ ان خیلی تند و کند نبود و هم این که اولین در نوع خود بود لذا برای همه جذاب و دوست داشتنی شده بود.

اما متاسفانه رنگ سبز که اخرین رنگ وارد شده بود، نتوانست بازا خوبی پیدا کند چرا که برخی از همکاران عدم موفیت ان را موارد زیر بر شمرده اند

  • قیمت دو برابر صورتی
  • رنگ بسیار سبز ان
  • کم بودن محصولات و سرویس های سبز
  • علاقه کمتر مردم به رنگ سبز
محصولات شیشه بلور کاوه

پیج اینستاگرام بلور کاوه

پیشرفت علم باعث شد تا بسیاری از خریداران دیگر از مسیر های قبلی  و قدیمی و سنتی برای خرید برخی از کالا ها استفاده نکنند. مثلا یکی از این موارد این است که برای مشاهده اولیه نمونه کالا های یک شرکت در گذشته باید ا شهر خود خارج می شدیم و به بازار هاس سنتی می رفیتم و چند روز وقت و پول خود را هدر می دادیم تا شاهد ایتم هایی باشیم که در ان مکان وجود داشته بودند.

اما به روز شدن تکنولوزی و استفاده بیشتر از اینترنت و گسترش سایت ها و فروشگاه های انلاین باعث شد تا بسیاری از کسانی که قصد دیدن نمونه کار های جدید شرکت را دارند یا این که می خواهند از تولیدات سایر کارخانه ها نیز اطلاع داشته باشند، می توانند از کانال تلگرامی، پیچ های ایسنتاگرام و یا سایت های اینترنتی استفاده کنند بدون انکه هزینه ای بدهند یا ز وقت و زمان خود خرج کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان مهر ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در مهر ماه۱۴۰۲ نسبت به ماه های گذشته خود در همین …