خانه / بلور / قیمت بلور زنگان خرداد۱۴۰۲
قیمت بلور زنگان

قیمت بلور زنگان خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور زنگان در هفته اول خرداد ماه به نسبت ماه گذشته چه تغییراتی داشته است؟ ایا محصول جدید تولید و به بازار عرضه کرده است یا اینکه کالای از ظروف قبل دچار تغییراتی شده است؟

اگر قصد دارید تا جواب سوالات بالا را داشته باشید اینکه می خواهید در مورد قیمت بلور زنگان و موجودی شرکت اطلاعات کافی بدست اورید شما می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال همراه باشید و از به روز ترین اطلاعات و اخبار در مورد ظروف بلور ایرانی زنگان پارس زنجان لذت ببرید.

قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان در هفته اول خرداد۱۴۰۲

فایل زیر لیست قیمت بلور زنگان و موجودی شرکت در هفته اول خرداد ماه از سال۱۴۰۲ می باشد و این رسانه، بدون شک کامل ترین فایل ممکن در مورد محصولات بلور شیشه زنگان پارس سلطانیه می باشد که شما خریداران محترم یا بازرگانی ها برای در دست داشتن قیمت، تصویر یا حتی نوع بسته بندی و تعداد در کارتن داشته باشید.

نکته بسیار مهم در مورد این فایل یعنی قیمت محصولات کارخانه زنجان گلس این می باشد که این قیمت ها و موجودی برای هفته اول خرداد ماه۱۴۰۲ می باشد و اگر قصد دارید تا این فایل را دانلود کنید و سپس هفته اینده ثبت سفارش کنید ممکن است که یک کالا اتمام موجودی شده باشد یا اینکه افزایش قیمت داشته باشد.

قیمت بلور زنگان

محصولات بلور زنگان

در ادامه متن فوق که در مورد ثبت سفارش محصولات بلور و شیشه زنگان از کارخانه و از فایل قیمت بود می توان اشاره به این دو کد داشت که در مقایسه با هفته قبل دچار افزایش قیمت شدند.

  • کد۱۷۰۰ سه پارچه کالیستا گرد فله و کادویی
  • کد۱۷۰۲ سه پارچه اندیا مربع
قیمت بلور زنگان

خرید از کارخانه ظروف زنگان

اگر قصد دارید که از محصولات شرکت بلور زنگان که در استان زجان واقع شده است را دارید باید در نظر داشته باشید که جهت خرید از کارخانه، باید خرید عمده باشد و این نوع از خرید شامل حداقل سفارش برای هر ایتم می باشد که در برخی مواقع ۱۰کارتن و ۵و ۲۰کارتنی نیز می  شود.

اما اگری قصد خرید کارتنی دارید و می خواهید تولیدات این شرکت را نیز به زمره محصولات فروش خود اضافه کنید می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید موجودی انبار را دریافت کنید و سپس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

قیمت بلور زنگان

کانال تلگرامی و سایت کارخانه بلور زنگان

در متن بالا در مورد نوع خرید از کارخانه و انبار توضبحاتی داده شد اما چه تفاوتی از نظر قیمت با هم دارند؟ قیمت در کارخانه و انبار هر دو یکی می باشد اما با خرید از شرکت با توجه به این که حجم خرید بالا تر می باشد لذا تخفیف بیشتری برای خریدار در نظر گرفته می شود و هم چنین باید بیان داشت که هزینه های ارسال بار از کارخانه تا انبار مشتری نیز با خریدار می باشد.

اما در خرید کارتنی دیگر محدودیتی برای سفارش ایتم ها وجود ندارد و شما هر تعداد کارتنی را در صورت موجود بودن در انبار می توانید ثبت سفارش کنید ولی تخفیف کمتری شامل حال خرید می شود و ارسال بار به باربری ها یا سایر روش های ارسال کالا می باشد.

چنانچه قصد خرید کارتنی دارید نیز می توانید با همراهی ما در مجموعه اراد کریستال از طریق کانال تلگرامی یا سایت ها و هم چنین شبکه های اجتماعی داخلی نظیر روبیکا یا ایتا،بهترین خرید را داشته باشید.

قیمت بلور زنگان

تابه پارما ایلیا زرین بلور زنگان

در کارخانه بلور زنگان چند مدل تابه با نام های زرین و ایلیا و پارما تولید می شوند که از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند عکس و قیمت این کالا ها در لیست قیمت موجود می باشد و سایر تابه های زنکان نیز شامل اسامی زیر هستند.

  • پارما کوچک متوسط و بزرگ
  • عروس
  • سیه نا

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور کاوه قیمت

بلور کاوه قیمت اردیبهشت۱۴۰۳

بلور کاوه قیمت فروش محصولات خود را برای اردیبهشت۱۴۰۳ اعلام نموده است که با تغییر …